Výmena a vrátenie tovaru
Vrátenie a výmena tovaru / Reklamačný poriadok
Ako postupovať pri reklamácii alebo výmene tovaru
Vždy sa môže stať, že dôjde k chybe — či už pri kompletizácii objednávky, alebo k poškodeniu zásielky počas prepravy. Rovnako sa môže stať, že ste si objednali nesprávny produkt a chcete ho vymeniť za iný.
👉 V takom prípade nás, prosím, kontaktujte e-mailom na adrese info@lioness-parfumy.sk.
V e-maile, prosím, uveďte:
-
vaše meno a priezvisko,
-
adresu a telefónne číslo,
-
ak objednávku vykonávala iná osoba, uveďte aj jej meno,
-
stručný popis reklamácie alebo dôvodu výmeny,
-
fotografiu poškodeného alebo nesprávneho tovaru.
Následne vás budeme kontaktovať a dohodneme ďalší postup.
V prípade objednania nevhodného tovaru (napr. farba, prevedenie, typ) je možné tovar vymeniť. Napíšte nám na info@lioness-parfumy.sk a spoločne dohodneme výmenu.
Podmienkou výmeny tovaru je, že nový tovar musí mať rovnakú alebo vyššiu hodnotu ako pôvodný a pôvodný produkt musí byť nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale.
Poškodenie zásielky pri preprave
V prípade mechanického poškodenia dodaného tovaru (zjavne spôsobeného prepravou) je potrebné túto skutočnosť reklamovať do 2 pracovných dní od doručenia zásielky.
Pri prevzatí zásielky od kuriéra odporúčame skontrolovať neporušenosť obalu a v prípade poškodenia zásielku nepreberať alebo ihneď spísať reklamačný protokol s doručovateľom.
Adresa pre zákazníkov:
SWEET SPECIALITIES s.r.o.
Buničitá 1092
739 32 Vratimov
Česká republika
Reklamačný poriadok
Záručná doba
Na všetok tovar (okrem kozmetického alebo tovaru s uvedenou dobou použiteľnosti) zakúpený v našom internetovom obchode sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov.
Záruka sa nevzťahuje na prípady, keď:
-
tovar bol poškodený nevhodným alebo neodborným zaobchádzaním,
-
tovar bol poškodený pôsobením živlov,
-
tovar bol opotrebovaný bežným používaním.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
V prípade opravy sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej bol tovar v oprave. Pri výmene tovaru začína plynúť nová záručná doba 24 mesiacov.
Zodpovednosť za vady (reklamácie a ich uplatnenie)
Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady — teda že má vlastnosti, ktoré si strany dohodli, je vhodný na účel, na ktorý sa obvykle používa, a zodpovedá požiadavkám právnych predpisov.
Ak sa vada prejaví do 6 mesiacov od prevzatia, predpokladá sa, že tovar bol chybný už pri prevzatí.
Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu v lehote 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
V prípade zistenia vady má zákazník právo na:
-
výmenu vadného tovaru,
-
odstránenie vady,
-
primeranú zľavu z kúpnej ceny.
Ak ide o nepodstatné porušenie zmluvy, má kupujúci právo na odstránenie vady alebo zľavu z ceny.
Ak ide o podstatné porušenie zmluvy, môže kupujúci požadovať:
-
výmenu tovaru,
-
opravu,
-
zľavu z ceny,
-
alebo odstúpenie od zmluvy.
Kupujúci musí oznámiť predávajúcemu, ktoré právo si zvolil, pri nahlásení vady alebo bez zbytočného odkladu po jej zistení.
Právo z vady nevzniká, ak kupujúci vedel o vade pri prevzatí alebo ak vadu sám spôsobil.
Postup pri uplatnení reklamácie
Kupujúci uplatní reklamáciu písomne:
-
e-mailom na adresu info@lioness-parfumy.sk, kde uvedie podrobný popis vady a priloží fotografiu poškodeného tovaru.
Kupujúci bude do 3 pracovných dní informovaný o ďalšom postupe pri reklamácii.
Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.
Vrátenie tovaru bez udania dôvodu
Kupujúci – spotrebiteľ má podľa § 7 zákona č. 102/2014 Z. z. právo odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu.
Tovar je potrebné zaslať späť v nepoškodenom a nepoužitom stave, najlepšie v pôvodnom obale, na vlastné náklady kupujúceho.
K zásielke priložte:
-
faktúru (alebo jej číslo a variabilný symbol),
-
prípadne krátke sprievodné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy.
Predávajúci vráti kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení, najneskôr však po doručení vráteného tovaru.
Vrátená suma môže byť znížená o primerané náklady spojené s opotrebením tovaru alebo jeho uvedením do pôvodného stavu.
Tovar zasielajte na adresu:
SWEET SPECIALITIES s.r.o.
Buničitá 1092
739 32 Vratimov
Česká republika
Podľa § 7 ods. 6 písm. e) zákona č. 102/2014 Z. z. nie je možné vrátiť tovar, ktorý bol po otvorení obalu z hygienických dôvodov nevhodný na opätovné použitie.
Výmena tovaru
Ak ste objednali tovar, ktorý vám nevyhovuje (napr. farba, typ, vôňa), je možné ho vymeniť za iný produkt.
Podmienkou je, aby nový tovar mal rovnakú alebo vyššiu hodnotu ako pôvodný, a aby bol pôvodný tovar nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale.
Pre výmenu tovaru nás kontaktujte na e-mailovej adrese info@lioness-parfumy.sk, kde sa s Vami dohodneme na postupe výmeny.
Tento Reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňa 14. novembra 2025.